Elfgrn Aynen instagram da kendini doktor sanan yada aldığı ilk yardım sertifikası veya aslı astarı, kaynağı olmayan yerlerden okudukları yazılarla kendilerini doktor ilan eden çok fenotip var.
Bir keresinde konyadan bir fenomen kadın ile birbirimize girdik takipte etmiyordum keşfetime düşmüştü bakayım bir dedim nasıl aşıyı, topuk kanını, doktorları, ateş düşürücüleri aşağılıyor, kötülüyor.
Kaynağın ne? Ne mezunusun diyorum hala bana kötülüyor en son bel altı vurmaya calıstı çünkü kaynağı yok atıp tutuyor. Çocuk ateşlenirse bir sey yapılmayacak, suyun altına sokup bekletilecekmiş böyle söylemleri vardı. Millete böyle söylüyorsun hikayelerinde cantanda calpol, dolven var cok doğalım her seyim doğal sabunla yıkıyorum cocuklarımı diyorsun bioderma cocuk sampuanı ne alaka dedim çat engelledi. Kaç çocuk havale geçirdi bu ilaç, doktor karşıtlığından böyle insanları dinleye dinleye.
İnşallah bu haberde ki yavrucakta iyileşir, sapasağlam sağlığına kavuşur.