Oğlum 28 aylık olacak tuvalet eğitimine başladım çişini yapıyor sürekli bi yarım saat geçmeden tuvalete gidiyoruz ama kakayı istemiyor altına yapıyor gecede çok şükür kalkıp çişini söylüyor o da ayrı yorucu şu an süreç olarak 2.ye hamileyim. Kaka problemi nasıl geçecdk hanımlar çiş işi düzene girecek mi gün içinde az az bu kadar sık gitmemiz falan avmde girmek istemedi mesela daha başlayalı 4 gün falan oldu