Madamehappyyyyy İkinci çocuk ama doktor tüp bebeğe yönlendirmişti. 3 tane de çikolata kistim vardı sol kasıkta,sabah test yaptım pozitif. 😁😄çok heyecanlı ve yaşayacaklarımı bilen biri olarak da korkuyorum.
ZeydsMom Madamehappyyyyy amaniiin aramiza hos geliyorsuuuun 😄😄😂😂😍😍 benim de kistim vardi ya tedavi olacaktim kiii hamile oldugumu ogrendim. Ve 20 haftalikken doktor kistlerimin artik olmadigini soyledi hepsi kaybolmus
Beyninizikullanmakucretsizdir Madamehappyyyyy Forumda hamilelik haberi alan alana benimde şüphem var. Testte negatif gördüm ama baya belirtilerim var. Yarın için doktor randevusu aldım sonuç ne çıkacak 😂 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin İnşallah 🤲🏻🥰
Ballilokmam11 Madamehappyyyyy ay hayırlı olsun kızımın yaşıtlarına kardeş gelince burda gördüğüm Bi korku sarıyor 😂
forumgurmesi En azından ilkine göre artık tecrübeli bir anne olacaksın hiç korkma. Hayırlı uğurlu olsun:)