Hastaneye gidip test yaptırdık pozitif cıktı ilaçlarla düzelecegini söyledi doktorumuz akşam ilacı verdik sabaha kadar rahat uyudu ateşi yoktu sabah tekrar ilacı verdiğimde kusmaya basladı bütün ilacı cıkarttı doktorumuzu aradık getirin serum takalım böyle durumlar olabiliyo dedi sürekli uyku halinde ek gıda istemiyo iki gündür bebeğimde bende cok kötüyüz yavrum gözümün önünde eriyo sanki o kadar üzülüyorumki bişey yiyip içemiyorum emziriyorum birde kötü yapıyorum biliyorum ama boğazımdan geçmiyo belki abartıyorum ama kendime engel olamıyorum kendimi avutmaya calısıyorum olmuyo daha önce bu hastalığı atlatan oldumu cok korkuyorum