pamukseker_ Kızlar bu durum başınıza geldi mi tecrübeli anneler test yaptım çift çizgiyi gördüm reglim 2 gün gecikti ama peçeteye kan geliyor siliyorum ama çok özür dileyerek söylüyorum ped taktım ona gelmiyor acaba bu yerleşme kanaması mı 😔
ZeydsMom pamukseker_ benim ilk gebeliyimde olmadi ama ikincide olmustu.ic camasirima azicik kan gelmisti yikaninca da elime geldi ama yani 1 gun. Surdu o da cok damlacik gibi. Sonra durdu.
ZeydsMom pamukseker_ regl gecikmemden 1 gun sonra gelmsti benim . Galiba bu kanama herkeste farkli zamanlarda oluyor ben internette oyle okumustum. Tabiki ben bilmiyordum hamileyim orasi ayri 😄 ama testte baya hamilelik bar
Yusufumm06 pamukseker_ benim iki gebeliğim de de kan geldi hatta ben hastalandim sandım sonra kesildi test yaptım çift çizgi çıktı ultrasyonda 8 haftalıkti öğrendiğim de
Ckudll pamukseker_ regl başlangıç tarihine 4 gün kala ara ara gelmeye başlamıştı sadece sildikçe geliyordu koyu kahverengi şeklinde ve 5 gün falan sürdü.
Ruzgarperisi pamukseker_ evet ikinci kızımda ben yaşadım. Silik çizgi görmüşdüm adet günümdən önce. Adet gunumde yerleşme oldu. Ben adet oldum sandım. Devamı gelmedi.ertesi gün öğlen tekrar test yaptim.hamileydim