Merhaba , yeşil kakanın bebeklerde normal olduğunu biliyorum ama bebeğim şu sıra bir haftadır 5 kakadan üçünü yeşil yapıyor. Ön süt diyeceğim emme süresinde değişen bir şey yok. Mukus takibi yapın deniyor. Bu mukus tam olarak neye benzeyecek ne görürsem endişelenmeliyim? Yeşil kaka için doktora gitmeli miyim?