Nursah_alya biz de 8 ay 22 günlüğüz alt iki diş çıktı, üstte iki tane yan kesici çıktı, üst önler çıkıyor şuan bi tanesi çıktı ve zor oldu biraz huzursuzluk yaşadık. İnşallah bebisler tüm dişlerini kolay çıkartır. Mesela yan kesiciler 9-13. Aylarda çıkarmış biz çıkaralı bir ay oluyor yani normal hangi diş gelirse geldik yeter ki rahat gelsin ☺