araskusum mombabe kangurunun ya iyisini alın ya da almayın ben uygun bir markadan aldım hiç kullanamadım
KayraVeAnnesi_06 mombabe Solomonbaby kullanıyorum çok memnunum , pahalı ama ikinci el aldım bnde sıfırdan farksızdı Bebeği sevmediği için kullanamayan bir sürü ebeveyn var sizde dolaptan bakabilirsiniz