Selamm, hava çok güzel oğlumla dışarı çıkmak istiyorum artık pusete sığmıyor bebek arabasının büyük kısmını kullanıyoruz. Araba gerçekten çok büyük ve bazen sökülmeden sığmıyor araçlara, taksici kapatmayı beceremeyebilir. Hem bebeğimi tutup, hem arabayı nasıl kapatıp gidebiliriz bilemedim. Siz nasıl biniyorsunuz, bebeğimi taksiciye tutturamam 😅