Kızlar bebeğim 3 aylık oldu. 102 kilo ile doğuma girdim hiç abartmıyorum bir çıktım 91 dim. Dedim kesin veririm ben hemen kilolarımı , öyle kaldım doğum yaptığımdan beri 91 im 😂
İnstagram da paylaşım yapıp kendimi motive etmeye karar verdim. Var mı benimle bu serüvene gelecek eğlenceli , çikolata yiyince ağlayan , her sabah tartılıp of kilo verememişim diyip benimle daha çok yiyecek kişi 😂
Şaka bir yana canım çok sıkkın 🙄