Ylnsln ireeemmm0 baby plus mama mia modeli çok memnunum temizliği kolay ve çok kullanışlı tepsisi çıkıyor kılıfları deri ve hemen silinince yemeklerden eser kalmıyor ayrıca çıkarılıp yıkanıyor diğer özellikleri de çok iyi oturuş pozisyonları var yükseklik ayarları var vs vs vs
dalpsmom Kanz bistro kullanıyor oğlum 6. aydan beri üstü deri kolay siliniyor. Sırtını yasladığı kılıf çıkarılıp makinede yıkanabiliyor. Tepsisi çıkıyor, altı tekerlekli her yere götürmek kolay oluyor baya kullanışlı, gönülden tavsiyedir 💐