Sevgili anneler eğer yanlış bir şey söylersem ya da yaranızı deşersem lütfen yanlış anlamayın ve kusuruma bakmayın.
İkinciye hamileyim, ilk hamilelikte neler yaşayacağım, nasıl bir şey vs bilmediğim için sadece doğuma odaklandığım bir hamilelik geçirmiştim. İkincisinde kaybedeceğim, hastalık çıkacak diye yüreğim ağzımda her gün. Başlarda bu kadar yoğun değildi bu korku ve endişe fakat şimdilerde durduramıyorum kendimi 17+5 olduk.
Hele bebeğini kaybedenlerin hikayelerini duyunca anksiyetem tutuyor.
Bu kadar haftaya kadar sağlıklı olan bebeğin kalbinin durma sebebi ne olabilir ? Otizm olmaması için anne karnında nelere dikkat etmeli ? Vb. Sorular hep aklımda sizde cevabını biliyorsanız yazın lütfen.
Yani aklımda daha neler neler var yarık dudak doğar mı, gözleri şaşı olur mu, engelli olur mu gibi gibi.
Sürekli ağlamaklıyım ağzımda zikirler, büyük konuştuysam diye tövbe namazları, dualar. Ama yetersiz geliyor ne yapsam da. Nasıl olacak böyle bilmiyorum. Kendimi rahatlatamıyorum.