albor Merhabalar . İkinci doğumum ikisi de sezaryan doğum . Doğum yapalı 3 ay olacak bir defa adet oldum normal adet lekelenme değil . Daha sonrasında olmadım kasık ağrılarım oluyor bu durum normal mi daha once hersey normaldi
aysegulalatas @albor normal dogum yaptım 40 ım cikyiktan sonra hemen oldum şuan bebeğim 5 aylık oldu bende daha olmadım emzirince olunmuyo diyolar