krlce ben ocean almıştım en başta ama içinde koruyucu madde olduğu için hiç kullanmadan attım. Bunu keşke önceden arastirsaydim diye kendime kızdım hatta ve sonra Bestiron kullandık ve temiz içerikli olmasına rağmen demiri yüksek değildi. Geçen ay kontrole götürmüştüm ve Sidefer e başladık,bakalım 2 ay daha kullanıp yeniden kan testi yaptıricaz. Umarım iyi olur 🤲