oznur1605 Hipp in ar maması olduğunu bilmiyordum biz ilk aptamil kullandık kusmasını baya geçirmişti ama çok fazla kabız yaptı sma ya döndük uzun zamandır sma kullanıyorduk ama artık satışı yokmuş hipp denerseniz kabız yapmazsa bende ondan almak isterim