Merhabalar. Oğlum 3 ay 10 günlük. Doktor nistagmus olabilir dedi. O saatten beri kendimde değilim. Sabahın beşi oldu ağlamaktan uyuyamıyorum. Oğlum göz teması kuruyor gülümsüyor aguluyor. Boyu kilosu yaşına göre ilerde gidiyor. Sadece sağa ve sola bakarken titreme oluyor. Fakat kucağımda bana bakarken titremesi yok. Bu konuda deneyim sahibi olan biri varsa beni aydınlatabilir mi? Bu geçici gelişimsel bir süre olamaz mı? Bugün tekrar başka bir doktora götüreceğiz fakat ben zor dayanıyorum. İçimi dökmek amaçlı da yazıyorum biraz. Deneyimi bilgisi olan biri varsa lütfen yazsın. Şimdiden teşekkürler.