Kuzeymiram Kızlar ateşi var ne yapmam lazım 38 derece oluncami ilaç vereyim , ve ölçek nasıl olmalı acil yardım
Hry-ayhn26 38 üzeri ateştir bebeğinizin kiyafetsiz şekilde ateşini ölçün o şekilde doğru demişti bana çocuk doktoru 1.5 yaşında oğluma 1 ölçek veeiyorum aylık ise yarım