Kızlar bi memede 45 dk kaldığı oluyor inanın emdi sanıyorum hissediyorum ama neden doymuyor anlamıyorum yerine koyunca ağlamaya başlıyor ve uyumuyor. Rahatlamıyor yani. Ama mamayı içtikten sonra ağlaması kesiliyor uyuyor. Ben sütüm var sanıyorum ne bileyim her iki memeyi de teklif ediyorum. Çok uzun süreler kalıyor ama uyuyakalıyor çenesinin altından tık tık yapıp uyandırıyorum o şekilde uzun kalıyor memede ama asla doymuyor. Sarılığı hala geçmedi göz bebekleri sapsarı. Mama vermek istemiyorum çünkü ilk kızımı mama ile büyüttüm bunu emzirmek istiyorum. Biberona da alışmasın istiyorum. Ama neden doymuyor memeden çektikten sonra niye uyuyamıyor? Nolur bilgili anneler beni bi bilgilendirsin. Tamam Yenidoğan hep memede kalmak ister anlıyorum ama doymadığını fark ettim 45 dk sonunda 30 cc mama içip sakinleşiyor