elifozkan Bebeğim 5 aylık. Sadece mama ile besleniyor ve içtiği zaman sadece 60-90cc arası içiyor o da zorlarsam yani. Zorluyorum diyorum cünkü 3-4saat geçiyor ona rağmen yemiyor yani aç aslında biliyorum. Kendi keyfine kalırsa 30cc içip bırakır. Bu aydaki bebekler rahat 180 içebilir mesela. Neyse mamasını yemediği icin doktoru ek gıdaya yavaştan başlayalım dedi. Bugun basladım verdiğim gibi dısarı tükürüyor tekrar veriyorum ağlıyor gercekten ne yapacağımı sasırdım. Uyku düzenide bozuk zaten cok zorlanıyorum. Keske mamasını yeseydi de sabaha kadar uyumasaydı ben razıydım..
busrara12 elifozkan ben de mama kullanıyorum sma kullanıyorum 5 saatte bi verilmesi oneriliyo kutusunda biraz daha bekleseniz belki acıkır mı bilemedim ben mesela o kadar mümkün değil bekleyemem 4 saate zor dayaniyo 3.5 saatte bir en iyi ihtimalle yiyo her çocuk bir değil işte kendim bebekken çatlayana kadar ne verirlerse yermisim sonra mide fesadı geçirirmisim ama kız kardeşim de bebeğiniz gibi sürekli ağzından atardı bidaha ağzını acmazdi ben de şimdi oğluma ek gıdaya başladım yavaş yavaş tadım yapıyoruz o da dışarı atıyo nereye kadar böyle sadece mamayla gidicek bilmiyorum ben de 🤦🏻♀️
likeli elifozkan ek gıdanın başında bebeklerde yememe çok normal. Daha yeni tanışıyor gıdalarla hemen iştahlı iştahlı yemesini beklemeyin. Birkaç ay sürebilir gerçekten yemeye başlaması. Sabredin gerilmeyin sakin kalmaya çalışın zamanla düzelir toparlar inşallah. Yemiyor diye zorla yedirmeye çalışmayın sürekli teklif etmeye devam edin. Bebeğin gıdalara dokunmasına onlarla oynamasına izin verin. Siz karşısında iştahlı şekilde yemek yiyin. Aklıma gelen bizde işe yarayan yöntemler bunlar.
gamzefnan elifozkan Arkadaşım 3 aylıkken ek gıdaya başladım (Doktor önerisi ile) Benim kızım asla mama içmedi 15 marka denedim hepsinden igrendi.Sütümde yoktu zaten meme reddi vardı.Yogurt ile başladım.İlk başta tukurme oluyor.Yavas yavaş 3 gün kuralı ile tadımlara baslayin.Uyum sağlıyorlar zamanla.2 buçuk yaşında şuan her şey güzel çok şükür
sosislipasta likeli aynen katılıyorum harika bir yorum. Her bebek farklı bebiikoyu kıyaslama sakın annesi başka bebikolarla. Ek gıda kısmı da cogu cocukta oyle zaten ilk bi kaçmay direnirler, düzelir aonra