Papatya-eylul88 Kızlar bebegim 15 aylik 1 aydir falan parmak ucunda yükseliyor ama sebepsiz degil yani masadaki biseye bakmak için boyu yetmediginde bebegi böyle yapan bu aylarda??mesela masaya bakacak ya parmak ucunda masadan destek alarak duruyor
likeli Papatya-eylul88 11 aylıkken yapmaya başladı 13 aylık hala bir şeye uzanmak istediğinde yapar. Biz de bir şeye uzanmak istediğimizde parmak ucumuza yükseliyoruz normal bir hareket bence.
Enlsr Papatya-eylul88 o kadar saçma sapan şeyler yazılıyorki çocuklarımızın her hareketinden nem kapıyoruz canım. Bizimkide aynı masada bişeye uzanmaya çalıştığında felan yapıyor korkmaaa yani bişey olmaz
nadidelifora Papatya-eylul88 e napacak çocuk. Akıllı bıdık işte görmek için parmak ucuna çıkıyor. Mantıklı bir sebebi var yani yapmasının. Ki olmayadabilir. Parmak ucu yürümek bebeklerde dönemsel olarak görülen bir durumdur. Neden endişe ettiniz.