elifozkan Ameliyat olalı 5 ay oldu. O kaşıntı ara ara gelip gidiyor bugünlerde cok yoğunlaştı kaşınıyor ve kırmızı kabarık şekilde. Bu normal mi randevu almama gerek var mı başına gelen varmı
skubra elifozkan bende 4 buçuk ay oldu doğum yapalı benimde ara ara yine kaşınıyor normal bence kaşınması krem kullandınız mı peki bana vermişlerdi çünkü dikişler için bu arada kaşınması iyi birşey iyileşiyor demektir dikişleriniz tabi dayanılmayacak kadar ise doktorunuzla görüşün