Merhabalar 22 aylık gece 1 kere bazen 2 kere mama içmeye kalkıyor ve bu yüzden uykusu bölünüyor asla bu zamana kadar deliksiz uyumamıştır illa ki onu istiyor biberon alışkanlığı var gün içinde hiç vermiyorum sadece gece. Nasıl bırakabiliriz mamayı tecrübeli annelerim yazarsa çok sevinirim 🫶🏻