Kızlar eylülde 1,46 falandı değerimiz iyiydi. ekimde nötrofil değeri düşük çıktığı için gitmiştik. Hastaydık. 0,38 çıkmıştı(380) 2 hafta snra 0,48 olmuştu tekrar kan verdik hastalık yok ama 0,38e yine düşmüş kasımda. Aralıkta 0,25 ocakta 0,35 oldu. Çok üzülüyorum neden anlamadım diğer her değeri normal. Bana akıl veren tecrübeli biri var mı. 3 aydır sürekli kan veriyoruz 1 yaşına girck 1 hafta snra