baby_3004 merhaba erinmezseniz benim postlarimda var.Dökulmesi hep çok olan ve doğumdan sonra coşan biriyim şuan minimumda.Ben kına taşı eklemiştim kestane olması için.İçine defne, zeytinyağı, sirke ve demlenmiş çay koyuyorum.Kantaron bile koymuştum.Geçen taze ceviz kabuğu koyduğunu yazmıştı biri.İnsallah cevaplar aydınlatıcı olmuştur.Okuyabilirseniz ki baya uzun ve biraz alakasız, okuyamazsanix da özet bu.Başka sorunuz olursa bildiğim kadarıyla cevaplayayım