İyi geceler kızlar,oğlum 23 aylık memeyi bırakıyoruz daha doğrusu çalışıyoruz
23 gün önce meme vermeyi bıraktım başta kabullenmişti gündüz hiç aramıyordu öğle uykusuna rahat geçiyordu fakat gece uykusu hep düzensiz ve ağlamalı geçiyordu (bu doğduğundan beri böyle)
Son 1 haftadır artık 1 ay olacak neredeyse iyice sapıttı ne öğle uykusu ne gece uykusu yok denecek kadar az. Sürekli meme diye ağlıyor,ama üstüme saldırmıyor açmam için. Ama her şeye meme diyor yani kelime haznesi geniş ama memeden başka bişey kullanmamaya başladı. Biberonla süt içiyor yine de gece uyanıp meme diye ağlıyor inanın ne yapacağımı şaşırdım. Memeyi bırakma zamanı değil mi diye düşünüyorum ama meme emerken de gece uykusu düzensizdi aynı böyle bi yandan tabi bunca yol katetmişiz başa sarmak istemiyorum lütfen tavsiye verin bana ne yapmalıyım