@kedilipicama oioi falan hiç gerek yok bence ben baby plus markalı tabak almıştım ,munchkin kaşık seti (6′lı ) yedirmesi kolaydı. Philips aventin bebek suluğu bunlar gayet yeterliydi. Og natürel zeytinyağı, irmik, un bunları kullandım memnunum halada irmik, un kullanıyorum. Sebzelerde 3 gün kuralına uydum, yoğurtta uydum. Meyvelerde uymadım. Meyveleri en son verdim. Sonra bunlardan karışımlar yaptım. Meyveli-yoğurt, irmikli- yoğurt. Çorbalar yaptım sebze, yoğurt, tathana (Yoğurt alerjik dikkat edilmeli kesin uy bunda 3 güne) 7.aya girdiği gün yumurta sarısı verdim 3 gün kuralı önemli bundada. Merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz ☺️
Şuan bebeğim 14 aylık bizim kullandığımız tabaklardan kullanıyorum