Ben yıllardır yaşıyorum bu durumu tüm tahlillerime bakıldı hepsi normal kalp damara gittim kardiyoloğa gittim bi sorun yok dedi en son bir de cildiyeye gittm cildin çok kuru farkında olmadan kaşıyorsan ondanda olabilir dedi benim morluklarım dayak yemiş cinsinden oluyor ve genelde aynı bölgede basen kısmında daha çok daha sonra instada karşıma bir şey çıktı lipödem diye bir rahatsızlık varmış onda da çok sık morarmalar oluyormuş ben araştırdım belirtileri bana uyuyor sizde bakın isterseniz