Hanımlar ben üç aylık hamileyim Belimin sol kısmında aşırı ağrı var ayağa kalkarken aşırı ağrı yapıyor Gün içinde az bir şey bile yorulsam hemen acı çekiyorum ve son günlerde de kalçalarım ağrısı vuruyor iki kalçamdada kemiklerinde aşırı Ağrı var filme de giremem nasıl yapacağım Hamileyim sonucta , yürürken belimde boşluk var gibi hissediyorum her bastığımda ağrıyor belim ve kalçam kısmi kısmi ağrıyor misal bir solda bir sağda yardım