urazbebe bebeğimi antibiyotik çok kötü pişik yapmıstı yere sğrtmüş gibi kanıyordu. Trvzol+fito+hamazinc ile geçti.. 2 gün kullandım her kaka yapmaya sürdüm. Denediniz sanırım bu karışımı, onun dışında daha basit pişiklere sudokrem veya penaten kremi sürüyorum güzel etki ediyor. Çok pişik olunca prima aldım kullandım daha iyi oldu. Acaba bebeğinizin alerjisi mi var yediği bir şey yapıyor olabilir mi? Bir süre prima bez kullansanız en azından pişiği poposu düzelene kadar? Onun dışında aklıma gelenler, bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum ek gıda alıyorsa kesinlikle bir süre portakal mandalina limondan domatesten ekşi ve acıdan uzak tutun , emziriyorsanız kendiniz de bu tarz asiti yüksek şeyleri tüketmeyin . Çok kötüyse hiç bez bağlamayın zor evet ama yatak koruyucu serebilirsiniz çok çok kötüyse ama benim aklıma alerji geldi o kadar şeye fayda bulamıyorsa, antibiyotik kullanıyorsanız o da pişik yapar