melike_06 bebegim 10 gün sonra 4aylık olcak gece 10 dk bir kalkıyo kucagmda uyuyo geri yatırıyorum tekrar uyanıyo nedrn acaba
Duhamm-91 melike_06 canım her bebek aynı değil işte bu konuda bi yardım olmaz ama şu var 4 ay atağı oluyo benimki de çok mız mız çok ağlar bizden başkasına gitmez ama çok şükür rabbime 2 aydan itibaren uykumuz düzende inşallah düzene girer uykusu çok diretme o uyumaya karar versin yorulsun
Yasemin-1 Atak dönemindesin canım bizimde tam 4 aylık oldu atak dönemini geçmiş olduk ama yinede eskisi kadar olmasada 1 saatte 2 saatte bir kucak istiyor göğsümde uyumak istiyor inş bir aya geçer diyoruz bakalım
gokcekizinannesi Yasemin-1 4. ay atağı 35 gün sürüyor canım muhtemelen siz de hala atak içindesinuz. benim kızım 4 ekim doğumlu daha 13 gün var atağın bitimine.
Telasemuduresi Yasemin-1 Valla canim biz 5 buçuk aylık olduk 4. Ay atağından beri gece yarim saatte bir kalkıyor ne zaman düzelir bu durum hiç bilmiyorum.
gokcekizinannesi melike_06 benim tam tersi gündüz en falza yarim saat uyuyor. gece uykusuna da çok geç geçiyor ama sonra uyuyor şükür
Salihakoca melike_06 sık sık ne demek uyumuyor resmen gözü kapalı ağlıyor kucağa alıyorum susuyor yatirinca çığlık çığlığa doğru düzgün emmiyor da
mminess Dört ay 5 günlüğüz felaket geçiyor günle geceler çok değişti bebeğim 7 ekim doğumlu çıldırmak üzereyim Allah’a sığınıyorum
Fatma-asya mminess aynıyız ya 6 saat uyumak bilmedi gece 1 den sonra uyumak bilmiyor ne yapacağız Allahım sabır versin o kadar ihtiyacım var ki buna çıldırmak üzereyim
gokcekizinannesi melike_06 bizim de 11 ekimdi beklenen o zaman sizin de 12 gün var ataginizin bitmesine
Elif-ada gokcekizinannesi hesaplayabiliyorsanız bize de bi bakabilir misiniz kızım 6 Ekim de doğdu muhtemel Doğum tarihi ise 16 Ekim di
melike_06 Salihakoca benmkide zar zor emiyo karnı acıkınca mecbur emiyo ama uyumuyo resmen yarım saate kalkıyo iniallah geçer ya