funda94
10 güne kadar yapmaması normal kısmı sadece anne sutu ile beslendiği zamanlar için geçerli diye biliyorum ben. Yeni başlarken bi anda geçiş olunca kabızlık oluşması normal, bu geçişi yumuşatmak adına az porsiyonlar ve her porsiyona da biraz zeytinyağı ekleyerek ilerlenebilir. Kabızlık artık olusmussa da kuru kayisiyi az suyla kaynatip yumusadiktan sonra suyu ile birlikte blenderdan geçirip içine de bi tık fazla zeytinyağı koyarak verilebilir. Benim kızımda bu işe yaramışti, sizin kuzunuza sa şifa olsun inşallah 🌸