birminnakannesi06 Atak mı 2 yaş sendromuna hazırlıklı mı anlamadım hanımlar iştahsızlık var gece geç uyumak uykuya direnme erken uyusa gecenin bir saatinde uyanma yemeği ağızda tutma sizde durumlar nasıl ?
xbebegimx birminnakannesi06 15 ayligiz bizde de durum ayni ozellikle yemegi agizda tutmasi bir yemek yemesi 2 saati buluyor 🥲
birminnakannesi06 xbebegimx malesef zaten iştahlı bir bebek değildi şimdi hiç yemiyor ne kahvaltı nede başka bir öğün.😒
xbebegimx birminnakannesi06 bizim disler de cok zorluyor iki dis birden geliyor sizinki de ondn mi acaba 6 Aydan beri dis seruveni hep :(
birminnakannesi06 xbebegimx dişlerinde iştahsızlık bu kadar uzun sürmemişti.Bu aylarda azı dişleri çıkabiliyormuş onlar mı zorluyor diye düşünüyorum
xbebegimx birminnakannesi06 evet olabilir bir de dediginiz gibi atak falan da olabilir 2 yaş sendromu erken basliyormus cunku