likeli bahsettiğiniz aile paramparça oldu bu arada, bahsi geçmişken söylemek istedim. 2 oğulları sma’dan vefat etmiş ama o vakit sma nedir bilmiyorlarmış, kızlarında sma yok, 3.oğulları da smalı ve bu çocukta öğreniyorlar. Bebeğin kampanyası devam ederken trake açılması gerekti, anne de diğer evlatları hep trakeden sonra vefat etmiş bu yüzden evladının öleceğini düşünüp dayanamayıp intihar etti maalesef. Kısa bir süre sonra da bebeği kaybettik…