seda2 Kızlar kızım iki hafta sonra iki yaşına girecek kızıma ilk doğum gününde hediye almadım ama bu doğum gününde hediye almak istiyorum sizce ne alabilirim ?
Unicorn67 seda2 bende bekliyim evet bende ilk doğum gününde almadım anlamiyacagi için 🥰 ama 2 yaşta almak istiyorum
araskusum seda2 ben olsam ömür boyu saklayacağı çok güzel ve değerli bir bebek alırdım sanırım, hem ilk hediyesinin hatırası hep kalırdı. İnstagramda görüyorum gerçeğe yakın çok güzel bebekler yapıyorlar onlardan olabilir 😍
maviev35 Bisiklet, scooter olabilir hani zaten alıncak bir şeyi doğum hediyesi olarak verebilirsiniz.