
Bu hatayı alıyorum uzun zamandır. Kaç kere mail attım ilgilenmediniz. Daha önce postta açtım. Uygulamam güncel. İphone 11 kullanıyorum. Eğer düzelmeyecek bi sorunsa hesabımı siler misiniz? Tekrar yeni hesap açınca düzelir belki numaram kayıtlı olduğu için yeni üyelik alamıyorum. Chrome üzerinden giriş yapabiliyorum ancak böylede zor oluyor ve çocuğumun günlük gelişim takibini okuyamıyorum benim için faydalı oluyordu