teachermom5 4aylk kızıma yeni biberon alacağım avent var küçük boy yine avent mı almalıyım mamajoo nasıl meme reddi vs yapar mı acaba kaç numara almalıyım S ve M diye iki çeşiti var sanırım
birminnakannesi06 teachermom5 19 aylık kızım 5,5 aylıktan beri mamajoo kullanıyorum aventi tutmadı meme reddi de yapmadı bizde.
goldengate teachermom5 tum biberonlari avent birde mamajoo aldim pisman oldum akitiyor sevmedim,birde basligini takarkan plastikten ses geliyor kalitesiz geldi bana
elifats teachermom5 güzel ama akıtıyor akıtma sorunu olmasa iyi biberon büyük bebeğime kullandım şimdi hamileyşm yenidogan mamajo bşberon aldım bime gelmişti ama bakalım bu akıtacakmı
teachermom5 teachermom5 bir de uykuyusevmeyenbebe iki çeşidi var birinde silver yazıyor ne farkı var acaba bir de kaç no almalıyım
birminnakannesi06 teachermom5 benim bebeğim hızlı çektiği için boğazına kaçmasın diye halen s kullanıyorum