Kızlar merhaba kızım 3 yaşına girmek üzere odasını ayırdım yeni 1 ay olmak üzere fakat her gece kalkıp korkuyorum diyor gece lambası sevdiği oyuncağını yanına koyuyorum odasına gidip yatırıyoruz bazı geceler hiç kalkmıyor bazı geceler 2-3 defa uyanıyor sizde böyle bir durum yaşadınız mı öneriniz nedir ???