teachermom5 Ben işleriniz kaç aylık ve kaç numara kullanıyorsunuz elimde 2 numara var ama çok az geliyo zorlanıyor çekmek istemiyor 1+ m ve 3+ m diye iki çeşit biberon ucu var bebeğim 4.ayında kaç almalıyım 4 no daha iyi olur sanırım 4 ten sonra var mı görmedim
Unicorn67 teachermom5 5te var Y kesim diye geçiyor ama 4 ay icin bence 3 no uygun 4 numarada çok hızlı olabilir onun icin 17 aylık bebeğim 4 numara kullanıyoruz birakicaz diye değiştirmedim Y kesimide kimse beğenmiyor
xbebegimx teachermom5 15 aylik 5 no kullaniyoruz, 6 nosu da var ama iki cesit bi yogun akisli bir de y kesik modeli var
Dumere teachermom5 ben dişleri ciktikdan sonra çok fazla deldigi için 1 çok aldım bir süre sonra buyutuyordu o delikleri,bir iki kere büyük numara almak gibi hataya düştüğümde 2 3 günlük olmuştu
_Pnr_Kmrc_ teachermom5 ben 2 numaraya kendim delik açmıştım bir süre o şekilde kullandım🌹 dene istersen cnm
uykuyusevmeyenbebe teachermom5 bebeğim 10 aylık 3 kullanıyorum 😌 bebeğim emmediği için uykuya mama ile dönen bi bebek hızlı aktığı zaman uykuya geçemiyor o yüzden en yavaş akanı kullanıyorum
ciceklikizlar3 5 aylık bebeğim 3 kullanıyoruz ve aşırı yavaş akışlı yani kendi çekmediği sürece akmıyor açıkcası çoğu kişi diğerleride aynı dediği için 3le bi süre daha devam ederim yeni doğan zamanı 1 kullandım vallahi o daha çok şaldır şuldur akıyodu
Bebekka34 6 buçuk ay 4 numara kullanıyoruz. 4 ayından beri aynı. Tahminime göre 2-3 ay daha 4 numarayla gideriz. 5 numara aldım ama boğazına kaçtı
alpmila beequeen evet onu kullanıyorum aslında güzel bi biberon başlığında sıkıntı olabilir mi benimki hava almıyor ama bebegim yine de gazlı 4aylıl henüz geçmedi gaz sıkıntısı
beequeen alpmila ilk kullanımda çok güzedi de sonra hep hava almaya başladı Başlığı ile kapataki çıkıntı çok zor denk geliyor Gelince de süt kaçırıyor
alpmila beequeen o zaman biberonda sorun vardır suan evde 3 tane var kullandığım hiç birinde sorum yok
bilgeganii Kızım 3 ay 7 günlük bende 3 kullanıyorum biberon ucunu yardı deliğini büyüttü yedeği taktım ama bir daha yapar diye yedek almak istiyorum 3 mü alsam 4 mü bilemedim bu yorumları görünce