teachermom5 bizim laktoz intrölensı vardı, 3 aylıkken sma laktozsuz başladık ama zaten laktozsuz mamaların yapı gereği biraz kalın mamalar, memnunduk genel olarak sadece stokta bulmak zordu e bebeklerden bulunca Stok yapıyorduk yada olan mağazayı Stok kontolü yaptırırıp arayıp gidiyorduk