Kızlar iyi akşamlar ben bu konuyu çok taktım dün akşam cekirdek çıtladim sabah kalktığımda dilimin ucu uyuşmuşmuş gibi bir his var acile gittim baktı nöroloji bir durum gözükmüyor dedi ama cuma günü nöroloji gidecem . İnternete baktım çok korktum b12 eksikliğinden de oluyor muş sizde olan var mı anksiyetem de var çok telaşlıyım . Daha geçmedi de diye sizinle paylaşmak istedim anneler . Internetten çıkmıyor ben