Memolii Merhaba yavrum 14 aylık dudak bağı var plastik cerrahi genel anazteziyle keseceğiz dedi başına gelen varmı süreç nasıl ilerliyor.Daha çok küçük genel anazteziden korkuyorum açıkcası
tosbiksmoms Memolii kızım da 9 aylıkken dudak+dil bağı genel anestezi ile kesilmişti. Bende çok tedirgin oldum ama şükür birşey olmadı.
hazale966 tosbiksmoms benim bebişte 6,5 aylıkken dil bağı vardı cok az dudak bagına da müdahale edildi süreç sorunsuzdu elhamdülillah 5 dk sürmedi bile çıktıgındada cok mızmızlık olmadı aldırın bence bende cok tedirgindim ama korktugum kadar değilmiş
Memolii tosbiksmoms genel anaztezi almadan önce yeme ve emmesi 6 saat öncesine kadar kesilmesi gerekiyormuş doğru mu peki? Ve işlem ne kadar sürdü uyanması felan
Memolii hazale966 genel anaztezimiydi? Kalbinde delik var kardiyoloji onay verdi ama ister istemez tedirgin oluyorsun
tosbiksmoms Memolii evet yeme içmeyi o şekilde kesmiştik ve işlem çok kısa sürdü hemen de uyandirdik zaten bebek olduğu için hafif bir şekilde uyuttular kısa sureligine.
muno112 Benim bebeğim 11 aylıkken 2 kez genel anestezili operasyon geçirdi hipospadiasliydi. Sabah en son 6.30da emdi 8.30 da ameliyata aldılar bir de iki operasyon arası 15 gün vardı yoktu hiç sıkıntı çıkmadı çok şükür