Bebeğim neredeyse 11 aylık maalesef ayakta sallayarak uyutuyorum fakat iki gündür ayağıma koyduğum gibi ağlama krizlerine giriyor uyumuyor saatlerce uykusuz kalıyor gözlerinin altı kararıyor iyice kucağıma alıyorum son raddede kucağımda zar zor uyuyor ama kilosu ağırlaştığı kucak benim açımdan çok zor oluyor kollarım uyuşuyor neden ayakta sallarken uyuyan bebek bir an da değişti yaşayan var mı üst dişi çıkıyor ondan mı yoksa koltuğa tutunup sürekli kalkıyor acaba sürekli onu yapmak mı aklında bilmiyorum acil fikir verin arkadaşlar çok zorlanıyorum