MerveH_ Bugün bu konu hakkında bir uzmanı dinledim ve bazı bebekler nadirde olsa 11. Ayda tek uykuya geçiş yapabiliyormuş. 2. Uykuya direniyorsa ve siz zorla ikinci uykuyu yaptırdıysanız, gece uykusunada çok geç geçiyorsa geçme vaktiniz geldi demekmiş. Tek seferde uyuması gereken uykuyu uyuyorsa sorun yokmuş. Hatta öğlen 3.30dan sonra uyandırmanız gerekliymiş, uyumaması gerekiyormuş. Benim bebeğim nadir olanlardan. 11 ay 8 günlük ve 2. Uykuya aşırı derecede 9 10 gündür direniyordu. Bugün yine herşeye rağmen erken diyip ikinci uykusunu yinede yaptırdım ve bu saat oldu daha yeni uyudu. Sanırım tek uykuya geçme vakti gelmiş. Yarından itibaren tek uykuyu deneyeceğim