Merhabalar, tadımlara başladığımız andan itibaren bebeğim hiç birşeyi beğenmedi. 7 aydan sonra da asla ağzını açmıyor. Şuan hiç bişey yemiyor. Sadece anne sütüyle besleniyor. Üstten 2. Dişi de patlamak üzere. Sizde durumlar nasıl? Ne zaman yiyecek bu çocuk. Hazırladığım herşey çöpe gidiyor