kizlar kizim bi sinirli napcam bilmiyorum bu boyle kalacak diye korkuyorum bise yapsn deidgi olmasin kafasini atiyo ayagni yere vurup bagrio falan sanki ergen yani gecen doktora gotrdk doktora ne tekmeler atiyor doktor bile hep boyle sinirlimi dedi . Kafa atmak ne ya sen kizsin :) ay gecici durumdur insallah nasil duzeltirim bu huyunu yardmci oln o hareketleri yaptgnda hic bise yapmiyorum karismiyorum unutsun diye mudahle ednce daha cok yapmaya baslayck cunku ama artk bende sinrleniyrm o hareketlrne. biri sevcek mesela hemen kafa atiyo bagrio