Audrey_ Kızlar doğduktan 24 saat sonra yapılması gerekiyormuş hastane bize sadece hepatit B aşısı yaptı k vitamini hakkında bir şey söylemedi. Risk oluşturur mu bebeğim için?
Aslicamm Audrey_ yapılmış olması gerekiyo aslında size hastaneden çıkarken verdikleri kağıtta yazmiyo mu yapılan işlemler
adaal Audrey_ tam tersi olabilir mi? Hastanelerde aşı olmayabılıyormus hepatıt aşısı benımde eltimin olgununda hastanede yapılmadı sağlık ocağında yaptırdık. K yapıldı. Hepatıt ılk dozu hastanede yapılmadı ıkımızındr hatta bır tanıdığımın daha aynu sekılde
balba Audrey_ K vitaminini mutlaka yapıyorlar doğumdan sonra eğer yapılmadığı durumlarda bebeğin göbek bağında kan gözükebiliyor hatta benimkisinde böyle olmuştu direk doktor K vitamini aşısı yapılması gerektiğini söyledi
Audrey_ balba Malesef doğduğundan itibaren 12 gün boyunca küvezde kaldı o yüzden yapıldığını bilmiyordum ama yapılmış