Mikisss Merhaba anneler.bebegimin kusmagi beni artıq her yonden mahv etdi.bu gün tüm gün yediyini kustu.ar mama kullaniyorum.bu mama hic katı deyil.ar mamalar katı olmalı idi.yemek borusuna kacmamasi için?(Humana AR)