Merhaba arkadaşlar eşimde bende uzun yıllardır ıphone kullanıyoruz son 2 yıldır nasıl oldu bilmiyoruz ama sanırım ordan ordan kurcalarken yaptık onun aramaları benim geçmiş aramalarıma benim aramalarım da onun geçmiş aramalarına düşüyor yanlışlıkla ben onun arkadaşlarını aradığım ya da onun benim arkadaşlarımı aradığı oldu bu durum can sıkıyor bunu nasıl düzeltebiliriz acaba biliyor musunuz