Bebegimin özel bir çocuk olma ihtimali var size sorum çok mu zor ilerde ne olacak dışarıya gidebilecekmiyiz ya onunla dalga gecerlerse ya dışlanırsa çok acı çekerse diye sabahlara kadar düşünüyorum 2 aydır hastane dışında dışarı gitmiyoruz herseyden herkesten uzaklaştık 5 yaşında oğlum da var o eski günleri özlüyor bazen keşke kardeşim olmasaydı diyor durumu bilmiyor ama eski ortamini özlediği icin söylüyor ikisini de çok seviyorum iki arada kalmış gibi hissediyorum hep ağlıyorum