Seherronya Merhaba kızlar ek gıda için önerdiğiniz mama kaşığı mama tabağı gibi ürünler var mı ? Neler almalıyım hiç bi fikrim yok :)) gereksiz şeyler almayayım diye buraya yazdım fikir verirseniz çok sevinirim 💕💕
Baharbicen Seherronya canim kasik, mama kaseleri, cam rende, haslama aparati, kasik saklama kabi, mama saklama kabida alin disari cikarsiniz filan lazim oluyor.
Kuzumveben Seherronya mama sandalyesi,slikon onluk,slikon mama kasigİ,meyve filesi slikon olandan,cam rende,yogurt mayalamak icin kucuk kavanozlar,mama termosu disari cikarken corbaydi yemekti koyarsin cok rahat oluyor,suluk alistirma bardagi diger adiyla
Orkidemm Seherronya kimse bana kizmasin ama silikon tabak falan ne bilim bunlar bana gereksiz geliyor. CAM RENDE MAMA KAŞIĞI (her bebek sevmeyebilir) Mama kavanozu disarisi icin Mam termosu disarisi icin Biz bununla 10 aya geldik. Oioi falan gereksiz pahali falan ama siz bilirsiniz tabiki
aslieylul Seherronya mamajonun mama kaşığını, mycey mama kabı önlük lazım oluyo fazlaca bi tane silikon diğerleri bez önlüklerin aventin alıştırma bardağı var bizde akıtmıyor fakat bebek su içerken çok gidiyo ağzına ucu geniş yani normal biberon kullanıyoruz şimdilik su için ☺️
Kuzumveben Seherronya pureyi filan cam kucuk kavonazlad varya illa bebek icin olanlar degil pasabahcenin filanda var ona koyabilirsin mama icinde kaplar var ben kullanmadim canim bilmiyorum
Seherronya Orkidemm bende pahalı şeyler almak istemiyorum :))) dedikelrinize bir bakayım teşekkür ederim :)
bebek-kaya Orkidemm bana da gereksiz geliyor Tabiki herkesin kendi tercihi Sadece mycey in kaşığını aldım bir de mama önlüğü bismillah dedim başladım şu ana kadar eksiklik hissetmedim
Orkidemm Seherronya tabiki ne gerek var. Mama sandalyesine vakumla yapisan tabaklari bile söküyorlar merak etmeyin 😂 mama önlüğü bile kullanmıyoruz . Karpuz yerken mama önlüğünü bir dusunun mesela 😂
zeynepalp Kızımda hiç mama tabağı almamıştım, heves ettim buna alayım dedim 2 tane valla çok nadir kullanıyorum almasam da olurmuş. Bide 2 mama kaşığı bir de çatal aldım ama onları da ayıp olmasın diye kullanıyorum resmen 😂 normal tatlı kaşıyla daha iyi yediriyorum ben ağzından sızanlar mama kaşığıyla toplanmıyor mesela 🙈 iyi ki almışım dediğim şey meyve emziği
Fkiklim Seherronya e bebekde 15 subatta beslenme gereclerinde %29 indirim var canım bakmanı tavsiye ederim 😘